top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תשי מור | מעצב שמלות כלה

שמלות כלה ושמלות ערב

עודכן: לפני 4 ימים

בין אם אתן רק מתחילות את החיפוש אחר שמלת הכלה החלומית שלכן, ובין אם אתן פאשיניסטות שחייבות להתעדכן בכל הטרנדים החמים- שי מור מעצב שמלות כלה וערב, מזמין אתכן להתרשם מקולקציות שמלות הכלה ושמלות הערב שלנו, שכוללת דגמים מהממים, מפתיעים, ומרגשים במיוחד. אז מה מביאה הקולקציה החדשה למתארסות ולמתחתנות המאושרות של השנה?


אז לפני שנעסוק בקולקציה החדשה, אני חושב שקצת רקע עלי ועל הדברים בהם אני דוגל, יכול להסביר ולהבהיר מאיפה צמחו השמלות שאני מעצב, והקולקציה הזו במיוחד.

אז נתחיל? יהיה שווה, מבטיח!


גיליתי את הייחודיות שלי בתחום כבר בגיל צעיר, ומאז, בוערים בי הרעב לאופנה וליצירה, הרצון לשמח כלות ולקוחות שאוהבות להתלבש, והצורך להגשים לכן את החלום ולהפוך אתכן למלכות לערב אחד. בחמש השנים האחרונות אני מעצב שמלות כלה וערב בתפירה אישית עבור כלות מרוצות מכל רחבי הארץ ואפילו מחו"ל. למרות שאני אדם רומנטי, סנטימנטלי ומלא באהבה, אני מאמין שתמיד יש מה ללמוד, החידושים אף פעם לא נפסקים – גזרות חדשות ובדים חדשים לפצח!



טרנד או ייחודיות?

בסטודיו שלי תוכלי למצוא את כל מה שיהיה לך WOW ללבוש באירוע - החל משמלות מקסי ארוכות בגזרות שונות עם מחשוף עמוק שתשארנה את כולם עם פה פתוח ועד לאוברול אלגנטי עם גימור תחרה צרפתית עדינה. נכון, הטרנדים החמים של שמלות הכלה כבר סחפו את המסלולים בניו יורק והשאירו את כולנו בעננים, אבל אני תמיד מתמקד ביצירת משהו משלי, עצמאי. משהו שלאו דווקא מושפע מטרנדים, אלא מגיע מהמקום הכי נקי ומכוון אצלי - אנרגיית ה-WOW.

מה מיוחד בקולקציה החדשה? במה היא שונה מהקולקציות הקודמות שלי?

הגעתי לגאווה האמיתית שלי! הקולקציה החדשה שלי לשנת 2019 מאד שונה ומאתגרת. היא כוללת 14 דגמים של שמלות כלה מבדים יוקרתיים שנבחרו אישית במדינות שונות באירופה (כמו בלגיה, גרמניה, איטליה) והתחרות, גם הן בבחירה אישית, מגיעות ישירות מצרפת ואיטליה. הסגנון של הקולקציה הוא בעל אלמנטים וגוונים שונים של לבן, כסוף, מוזהב, שמנת וניוד, וכמובן, השילוב שלהם יחד עם השיבוץ, התפירה והגימור ליצירת המראה המושלם והיוקרתי. הקסם של הקולקציה נמצא בעיקר בעבודת הרקמה ובעבודה המאסיבית באומנות השיבוץ והחריזה שנעשו ביד. היא כוללת גם את האקססוריז המשלימים, כמו מגוון רחב של הינומות מעוטרות, שכמיות חופה בשלל גזרות מיוחדות ואקססוריז נוספים בשילוב אבני סברובסקי, פנינים וחרוזי זכוכית.



למי, בעצם, מיועדת השמלות שלנו?

כל הקולקציות שלי, אבל זו במיוחד, מיועדת לכלה שמבינה באופנה ועוקבת אחרי האופנה העולמית, לכלה שרוצה ביום חתונתה להופיע בלוק שלא נופל מהלוקים שבמיאמי - ניו יורק - הוליווד. בשורה התחתונה - לכלה שיודעת מה היא רוצה וה"מה" שהיא רוצה זה הגלאם, זה ה"וואוו" הזה כשהיא נכנסת לאולם. השמלות בקולקציה החדשה בהחלט עושות את זה, מספקות


טיפ למאורסות הטריות...

הדבר הכי חשוב שאני רואה מול עיניי זה החיבור של הבד אל הגוף. מבחינתי, אני פשוט מפסל את הבד עבור גוף האישה, אני עובד הפוך המון פעמים ודווקא מתחיל בחיבור של הכלה לבד עצמו, כי, בעיני, משם הכל מתחיל. אנחנו יחד עוברים תהליך אישי, וכך, אני יכול להבין ולצייר את מה שהכלה רוצה. תמיד צוחקים שממעצב הפכתי גם לפסיכולוג - אני אוהב את המקצוע שלי ואת הלקוחות שלי, אני תמיד קשוב להן, לפני הכל. הן מכנות אותי כדור הרגעה.

משמלה קלילה ואפילו קורקטית ועד לשמלת כלה מפוארת עם שובל ארוך ודרמטי, בכל זאת, במלוא הכנות - אין אישה שלא חולמת להיות במרכז תשומת הלב ביום החתונה שלה!






145 צפיות0 תגובות
bottom of page